jennyfathers

Äntligen helg!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Idag blev det sovmorgon till 9:30, fast jag var uppe på toa 3 gånger inatt för att jag drack så mycket vatten igår kväll efter min och älsklings kvällspromenad.

Har varit hur trött som helst denna veckan men allra mest efter Ullared asså.
Folk är fan dumma i huvudet och sånna kärringar som bara stannar mitt i vägen med sin jäkla vagn, så sjukt irriterande!

Blev rätt deppig efter Ullared för jag lyckades shoppa för lite för mycket vilket jag alltid gör.
Inte så kul att vara fattig igen dagen efter lönen kom liksom sen köpte jag bara massa skit känns det som fast lite vettiga saker också så klart.

                       

Började packa upp grejerna när vi kom hem men sen orkade jag inte längre för det fanns typ inget skoj att packa upp, mest massa tvätt och städ grejer.

Varför slutar det alltid men att jag har massa saker kvar i påsarna som bara ligger där?

Jag har till och med kvar en påse hemma hos min pappa sen förra gången jag var där som jag inte har packat upp ännu, haha!
Bara massa skräp, jag måste lära mig att shoppa lite bättre och inte lockas av de billiga priserna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: