jennyfathers

Granatäpple.

Kategori: Vardagslivet

Jag missade början på Idol för jag och Anki var ute och shoppade upp mina sista pengar typ :(
Inte alls bra eftersom jag fick lönen förra veckan så det är ett tag kvar tills jag har pengar på kontot igen och nästa vecka måste jag köpa nytt spårvagnskort och så kommer det dras pengar för tandläkaren och a-kassan också.

Jag har dessutom bestämt med min syster att vi ska gå en sväng för att handla Julklappar och idag rök typ alla mina sparpengar för jag köpte nytt årskort på gymmet.
Fan va jag är sämst på att hålla i pengar!!!
Men pengar är ju till för att spenderas det är synd bara att man inte har lite mer att göra sig av med varje månad, haha!
Blev lite nya saker till hemmet typ lite ljus och så sen köpte jag även granatäpple, så jävla gott!!

                              

Så nu sitter jag och tittar på tv och äter granatäpple, ska strax göra iordning mat som jag ska ha med mig till jobbet imorgon för det är dags för att jobba helg igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: