jennyfathers

Helvetesmorgon!!

Kategori: Vardagslivet

Hoppar in i duschen och märker att lampan slutar lysa...
Sen när jag duschat klart så går jag in i köket för att fixa kaffe men det funkar inte och kylskåpet är släckt så strömmen hade gått. Så irriterande!!

Jag kunde inte laga någon frukost eller varken göra kaffe eller te så började bli sjukt sur och grinig så jag ringde Joel.
Försökte se om det var något var fel med proppskåpet men det var det inte.

Funderade på att gå över till mamma och göra mig i ordning istället men tänkte vänta lite för det strömmen kanske funkar snart igen.
Tänkte jag kunde sätta mig vid datan lite men det fanns ju inte ens internet, sen dog typ mitt batteri till mobilen och den gick ju inte heller att ladda men efter några minuter funkade allt igen.

Asså vad skulle man göra utan el egentligen??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: