jennyfathers

Lördag.

Kategori: Shopping / Vill ha!

Hemma i från jobbet och ska strax äta och göra mig klar för att åka in till stan igen.
Ska ju på Ladies night ikväll, Spännande!!

Idag så blev det fika på Franks Cafe med Issa och Mela, jätte mysigt att dom kom in och gjorde mig sällskap under lunchen.
Idag blev det tonfisksallad till lunch som jag hade med mig och som jag åt innan jag mötte upp dom så på cafet testade jag på rabarberte, mums mums!

Sen innan jag skulle tillbaka till jobbet sprang jag in en snabbis på Grandmas för att shoppa lite :)

                      

Dom hade ju 20%Yankee Candles så jag passade på att köpa det stora, luktar så gott!
Sen köpte jag även 2 stycken små som jag ska ha i mina ljuslyktor jag köpte i Turkiet i somras.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: