jennyfathers

Måndag morgon!!

Kategori: Vardagslivet

Vad i helvete att jag alltid ska vakna så himla tidigt när jag känner för att sova ut.
Vaknade liksom typ 7:30 och jag börjar inte jobba förens 14:00 så det är ett tag kvar.

Just nu sitter jag i soffan och dricker kaffe med kanel och letar runt lite på internet efter fina vita öljettgardiner och lite olika juldekorationer men det går inte så bra.
Jag lyckas inte hitta något som är fint och sen vet jag inte riktigt vad för julgrejer jag vill ha heller.
Dom söta julgardinerna som jag hittade på Ellos för ett tag sen är slut :(

                        

Så i år får det nog bara bli fönster dekorationer som julstjärnor och sånt, lite tråkigt men men!

Ne nu ska jag nog ta och fixa frukost sen hoppa in i duchen, det är bara det att det ska komma snickare hit idag och fixa något med toadörren och jag har ingen aning om när dom kommer.
Dom har ju dessutom egen nyckel så lite jobbigt om dom kommer precis när jag duschar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: