jennyfathers

Shoppingsugen!

Kategori: Vardagslivet

Jag hade tänkt att vänta tills nästa vecka med att shoppa för då ska jag ju till Ullared men nu orkar jag fan inte vänta längre asså.
Har inte shoppat något på månader känns det som så nu får det bli en sväng till Frölunda torg.

                   

Jag ska faktiskt även söka jobb när jag är där och är lite nervös för det var ju längesen jag gjorde något sånt så hoppas att jag gör ett bra första intryck.
Tänkte jag skulle göra mig lite fin så jag testade en plattång som jag fick av min syster i veckan.
Den var jättebra att göra lockar med och det blev rätt fint men just nu är mitt hår lite för kort för att locka men snart så är ju väntan över :)

Ska föröska boka tid hos frissan för klippning och slingning i slutet av månaden och efter det är det äntligen dags för hårförläning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: