jennyfathers

GI.

Kategori: Vardagslivet

Tycker Gi funkar jätte bra för mig och är lite sur för att jag inte testat på det så här seriöst innan.
Men bättre sen än aldrig! :)

Köpte ju en kokbok med Gi recept som man ska följa i 6 veckor och tur att jag gjorde det för annars hade jag typ bara ätit en köttbit och grönsaker och det hade ju blivit tråkigt i längden.

                                                 

Roligt att testa nya maträtter för annars lagar man ofta samma + att det är skönt att veta vad man ska laga varje dag för ibland är det svårt att komma på vad man är sugen på.
Kan verkligen rekomendera denna boken men man ska följa den ganska exakt så för er som inte gillar fisk och skaldjur kanske den inte funkar så bra.

För mig funkar det toppen men ska väl inte ta ut för mycket i förväg för det har ju bara gått 3 dagar än så länge men recepten som är i boken gör att blodsockernivån ligger jämt så att man inte ska bli så sötsugen och det har funkat väldigt bra med tanke på att jag är ett godismonster.

Och maten ska även göra så att förbränningen sätts igång snabbt men det är ganska dyrt för man får köpa in en del grejer som man inte har haft hemma men det kan det vara värt.

För hur skönt är det inte att gå på diet och gå ner i vikt utan att behöva vara hungrig??

Man ska liksom äta 3 måltider om dagen + mellanmål, det är ju svårt att hinna bli hungrig då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: