jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Vaknade faktiskt några minuter innan väckarklockan ringde idag och kände mig rätt utvilad och gick upp så det var skönt för jag trodde jag skulle vara jätte trött och ha svårt för att gå upp idag.

Sitter och dricker lite kaffe och tittar på gamla avsnitt från Big brother som går på tv nu.
Ska strax åka iväg och jobba och fryser bara jag tänker på att gå ut för det är nämnligen bara 2 grader ute just nu och det är inte speciellt varmt.

Måste skaffe in lite nya vinter grejer och tänkte faktiskt beställa dessa fina skorna igår men dom hade typ precis tagit slut i min storlek.
                                                        
Jag tittade på dom på morgonen och då fanns storleken kvar men hann aldrig att beställa så tänkte göra det på kvällen men då var det försent :(
Får hoppas dom kommer in i min storlek snart igen för jag vill verkligen ha dom.

Istället beställde jag dessa skorna som jag tittat på ett bra tag så tänkte jag lika gärna kunde passa på för dom var så himla billiga + att jag fick 20% rabatt.
                                                            
Jag ligger ju ofta mellan 2 storlekar så det var lite svårt att bestämma vilken jag skulle välja men jag får hoppas att dom passar mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: