jennyfathers

Happy!!

Kategori: Vardagslivet

Nu är jag glad dels för att det har gått 2 veckor utan minsta godis och tror aldrig jag har varit utan det så länge så jag är faktiskt stolt över mig själv :)

Sen så kanske jag har hittat en tjej som kommer fortsätta göra mina naglar nu när min syster ska sluta :( Hon är billig och hon verkar ganska bra men får se hur nöjd man är med resultatet för än så länge har jag bara sett några bilder.

Sen tror jag även att jag har hittat en salong i stan där jag ska göra min hårförlängning om ca 1 månad, längtar så mycket!!
Synd bara att det ska vara så jäkla dyrt men det får det väl vara värt, man ska ju unna sig lite ibland tycker jag.

Dessutom har jag börjat fundera på vad jag vill göra med mitt liv och antagligen blir det att börja plugga och skaffa mig en ordentlig utbilning, men först kan det hända att jag måste plugga upp nåt betyg så detta kommer nog dröja lite men känns skönt att jag äntligen har hittat något som jag tror jag vill bli.

Nu är det dags för frukost sen blir det en promenad in till stan...

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Du är så duktig!!! Det känns som du fått massa positiv energi. Kul att höra <3 <3 <3

    2011-10-24 | 22:35:29

Kommentera inlägget här: