jennyfathers

Måste klaga lite.

Kategori: Shopping / Vill ha!

Blir ju alltid något fel eller krångel när jag ska beställa på internet men jag fick iallafall tag på bootsen som jag velat ha ett tag.
Dom tog ju precis slut sist jag skulle beställa dom så jag skickade ett mail till kundtjänst och dom sa att skorna inte skulle komma in igen men när jag tittade förut så fanns dom inne i min storlek.
Det är antagligen någon som gjort en retur så jag skyndade mig att beställa dom.
Kanske lite för snabbt för jag hann aldrig välja betalsätt så det blev atomatiskt postförskott och då blir det 50 kronor dyrare, så typiskt!
                                                      
Men det stod att man kunde ändra i sin beställning innan den skickades iväg så jag ringde kundtjänst men det gick inte att ändra till konto för hon kunde inte ta mina sånna uppgifter så alternativet var att ta bort beställningen och sen göra om den men vågar inte, det kan ju vara någon annan som sitter och också vill ha dom och som hinner göra sin beställning innan mig.
                                                                                                                 
Jaja det får vara värt dom extra pengarna och hoppas bara dom är lika fina som på bilden och att storleken passar perfekt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: