jennyfathers

Skit dag!

Kategori: Vardagslivet

Har haft en helvetes natt och inte kunnat sova, sjukt irriternade speciellt när man ska upp tidigt.
Jag låg vaken från strax innan klockan 3 och lyckades somna om precis innan klockan skulle ringa och nu är jag hur jäkla trött som helst.

Vill bara att denna dagen ska vara över nuuu!!!

Ska liksom in till stan på ett litet morgon möte och sen börjar jag inte jobba förens klockan 2.
Inte en bra dag detta asså för jag hinner inte hem och sova en stund heller.
Fan va trött jag kommer vara så ikväll blir det mys i soffan och det är ju fredags final i Idol men får väl se om jag orkar hålla ögonen öpnna sen ikväll när jag kommer hem från jobbet.

Så skönt att jag är ledig denna helgen så imorgon ska jag fan ha en lång jäkla sovmorgon!!!
Idag är jag bitter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: