jennyfathers

Saker jag vill ha!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Jag har hittat lite nya saker som jag vill ha men funderar på att vänta så kan jag önska mig det i födelsedags present eller julklapp istället.
För det är inte ofta jag brukar ha saker som jag behöver men nu har jag hittat lite och det är ju roligare att önska sig sånt än presentkort.

Alla älskar väl presentkort men jag vet själv att det inte är lika roligt att ge bort, för varje år så har jag bara sagt att det finns inget jag behöver eller vill ha men detta året har jag hittat lite :)

Detta bland annat,
                


Sen skulle jag även behöva ny sminkväska och plånbok och lite så men funderar på om jag ska ta och åka till Ullared i November och köpa lite sånt.
Längesen jag var där nu så jag vill verkligen dit jag ska bara hitta någon som vill åka med mig och som orkar med en heldag med shopping för det är det det brukar ta för mig när jag åker dit.

Sen har ju deras högsäsong börjat och jag pallar inte att åka dit när det är massa folk så jag vill åka dit en vardag typ onsdag för då är jag ledig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: