jennyfathers

Beställt!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Som jag tidigare skrivit så är jag inte en den som gillar att beställa saker från internet för jag blir aldrig nöjd + att det alltid brukar krångla.
Och självklart blev det strul denna gången också, haha! Jag är hopplös!

Jackan som jag ville ha men som inte skulle komma in i butik skulle jag beställa i lördags för jag är så nyfiken på hur den ser ut i verkligheten och hade jag inte köpt den så hade jag gått och tänkt på den hela tiden.
Sen hade jag en rebattkod som skulle ge mig 25% på valfri vara så tänkte det var bäst att passa på för sista dagen för att använda rabatten var igår.

Loggade in och valde färg och den storlek jag tror kommer passa bäst och sedan går jag vidare och helt plötsligt är köpet redan klart och jag har inte ens hunnit skriva in rabattkoden.
Fan va irriterad jag blev och det är ju så himla typiskt mig att jag började skratta men jag tror iallafall att det är löst nu och jackan borde komma nu denna veckan.


                                                     

Jag fick inte tag på någon större bild men jag hoppas iallafall att jackan är lika fin på mig som på henne.
Inte för att jag tror att den kommer vara det och dessutom är jag ju redan inställd på att den kommer vara rätt så ful så jag antar att jag kommer skicka tillbaka den men då har jag ju iallafall fått veta hur den ser ut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: