jennyfathers

Frukost.

Kategori: Vardagslivet

Sov riktigt dåligt inatt på grund av att jag hade så himla ont i fötterna, är så jäkla trött på denna infektion nu och vill bara att den ska försvinna.
Men jag vet att det kommer ta tid, upp till 6 månader kan det ta med inläggen innan det börjar bli bättre och jag har bara använt mina i 2 månader.
Sen kommer man säkert ha kvar infektionen ett tag men inte ha denna smärta som jag har nu.
Ska lite senare åka iväg till Sahlgrenska och köpa mig 2 nya inlägg tänkte jag för de jag har nu är rätt utslitna och jag tänkte det kunde vara bra att ha ett par när jag jobbar och ett par här hemma, så ett par inne tofflor måste jag också köpa snarast.

Mycket som behövs nu känner jag!!

Jag lyckades iallafall somna till slut och vaknade av att jag var väldigt hungrig eftersom jag har legat vaken typ halva natten.
Jag var lite sugen på mannagryns gröt för det var länge sen nu så det fick bli min frukost idag.

                                                           

Men jag fattar inte för hur jag än gör så blir det bränt i botten som är sjukt svårt att diska bort.
2 gånger har jag behövt slänga kastrullen efteråt men denna gången tror jag det kommer gå bort.

Men vad gör jag för fel?

Tror aldrig jag gjort det utan att det blivit lite bränt asså och ändå så kokar jag på låg värme.

Kommentarer

  • Michaela säger:

    Hahah du får ju röra typ hela tiden :) då bränner inte mjölken. jag lyckas alltid ;)

    2011-09-15 | 20:57:40
    Bloggadress: http://michaelahedeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: