jennyfathers

Godmorgon fredag!

Kategori: Vardagslivet

Vaknade rätt så utvilad innan klockan ringde idag så jag ska fröska få en del gjort innan jobbet tänkte jag.
Först nu har jag diskat och nu tänkte jag vika tvätten, sen iväg hem till pappa för att hämta bilen och åka ut på lite ärenden.
Dels så ska jag försöka hitta lite som behövs till kräftskivan imorgon och sen behööver jag något att ha på mig också.
Gick rätt länge i stan med Issa igår efter jobbet men hittade verkligen ingenting.
Hade hittat ett jättefint halsband inne på Kappahl så jag tänkte köpa det men det var slut överallt men efter att varit inne i 5 olika butiker hittade jag de till slut på 421 och jag fick det sista :)

Måste iväg en sväng till torget också för att lämna tillbaka en tröja som jag köpte på H&M för en tag sedan.
Tänkte jag kanske kunde ha den på mig imorgon men testade den precis och den var inte alls lika fin längre så nu har jag ingenting ens i reserv att ha på mig, vilka problem jag har!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: