jennyfathers

Hårförlängning!!

Kategori: Vardagslivet

Efter mycket letande och iväg skickade mail så tror jag att jag har hittat en tjej som verkar vara väldigt bra och dessutom ha riktigt bra priset så nu är det bara att vänta in tiden.
Tänkte att jag skulle boka in en tid i slutet av november så att jag är fin till min födelsedag, Julafton och Nyår :)

Längtar riktigt mycket och hoppas tiden går fort för jag vill ha långt hår nu!!

Imorgon är jag ledig och då blir det nog en sväng till Torget dels för att köpa en sån rull låda som man kan ha under sängen, tänkte lägga mina sommar kläder där för dom tar så mycket plats i garderoben och då får jag inte plats med nya fina höst/vinter koftor m.m.
Sen ska jag in på hälsokosten för att köpa något för mitt skadade hår, det ska finnas en hel del tillskott som är bra för håret för just nu tappar jag väldigt mycket hår och det är ju inte bra om jag ska ha i extensions för då kommer ju dom lossna.

Men nu ska jag göra mig klar för att åka in till stan och jobba...

Kommentarer

  • MADDES säger:

    Roligt med hårförlängning. Funderar också på det. Saknar att ha långt, fylligt hår.

    2011-09-20 | 18:59:27
    Bloggadress: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här: