jennyfathers

Helsingborg!

Kategori: Vardagslivet

Åh vad jag saknar Helsingborg och känner att jag måste åka dit snart igen.
Hade ju jätte gärna velat åka dit över en helg eller nåt i somras för det är så himla mysigt där då men det blev aldrig av :(

Har ju i och för sig bara varit där typ 4 gånger eller nåt men har haft sjukt kul varenda gång.
Senast jag var där var när jag hälsade på Sanna och det var förra året i oktober.
Alltså 1 år sedan nu, gud va tiden går fort!

Sist jag var där var precis när jag höll på att färga håret från mörkbrun/svart hårig till blond.

    
      Här är innan allt mitt hår började gå av men titta färgen, haha! skämdes över att gå ut..


 
       Min allra första gång i Helsingborg var med Issa sommaren 2009, fan va kul vi hade!
       Och titta va fint hår jag hade här, vill ha långt hår igen som jag kan locka och göra fint.

Kommentarer

  • Sanna :) säger:

    Hade varit roligt om du kom ner! Saknar dig, var ett tags sen vi sågs nu ju. Pratade med maggan om att ni kanske kunde komma ner till jul så kan vi åka över till helsingör och gå på julmarknad, den skal tydligen vara jätte mysig och fin :) hade varit roligt. Men som du vet är du välkommen när du vill :) Pusss

    2011-09-26 | 18:52:20

Kommentera inlägget här: