jennyfathers

Kvällsmys!

Kategori: Vardagslivet

Ikväll är jag hemma hos mamma och vi har spelat lite kort, som vanligt! :)
Just nu tittar vi på tv, äter godis och popcorn.
Jag ska sova här ikväll för jag är ledig imogon och det skulle komma några och titta på ventilationen eller nåt hemma mellan 8-16 och då vill jag inte vara hemma så det passade ju bra att sova över här då.
Men jag saknar älsklingen så klart fast det bara va någon timma sen vi sågs, haha!

Imorgon så kommer ju den efterlängtade lönen, som jag har längtat!
Har bokat tid för nya naglar och innan det blir det en sväng i stan och förhoppningsvis lite shopping.
Sen ska jag hem och hjälpa älsklingen med tvätten.

Men nu ska jag fortsätta att titta på tv sen är det läggdags. Natti natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: