jennyfathers

Ledig idag :)

Kategori: Shopping / Vill ha!

Och imorgon också, älskar att vara ledig!! :)

Så skönt när man kan bara vara hemma och inte känna att man måste fixa massa saker, ut på ärende och massa sånt.
Ibland behöver man ha en hemma dag och bara ta det lugnt, fast idag ska jag i och för sig fixa med tvätten, diska och lite så men det är ju inte speciellt jobbigt.
Det är så skönt när man inte har någon tid att passa så just nu sitter jag och dricker citron vatten och tittar på Våra bästa år.

Igår hämtade jag ut jackan som H&M hade skickat tillbaka till mig, ska testa och se om den är fin och förhoppningsvis så är denna jackan inte söndrig.
Förra var nämnligen söndrig så det gick aldrig riktigt att se hur den såg ut på så jag vet inte ens om jag gillar den, men jag ska testa den snart och då får jag se om jag behåller den eller inte.

                                                   

Nu ska jag dricka kaffe och mysa ner mig i soffan med en filt och fortsätta titta på tv :)

Senare ska jag nog ta och måla mina naglar för jag köpte ett nytt nagellack igår inne på H&M.
Måste bara fila ner mina naglar först för målar jag dom nu i denna längen ser det typ ut som häxnaglar och det är ju inte fint direkt.
Jag gillar att ha ganska korta naglar när man målar dom i någon färg för dom brukar se så mycket länge ut då men det är bara det att det tar sån jävla tid att fila ner akryl.
Det brukar liksom ta några minuter för varje nagel + att man tar i väldigt mycket för att man vill att det ska gå fortare så efteråt har man typ kramp i händerna, haha!

                                                Nagellack

Kommentarer


Kommentera inlägget här: