jennyfathers

Lite nytt!

Kategori: Shopping / Vill ha!

Gårdagens shopping!

Inget speciellt egentligen utan mest sånt smått som brukar behövas.
Det blev ett nytt solpuder från H&M för min gick i sönder förra veckan men denna gången så hade dom fått in en i mindre storlek som jag köpte för den andra var så jäkla stor denna får liksom plats om man skulle behöva ha med sig den eller så.
Sen köpte jag en ögonbrynsfix, länge sen jag använde sånt så tänkte testa på det igen.
Sen blev det även kosttillskott för mitt skadade hår och sen några ansiktsmasker så ikväll får det bli en "spa kväll", tänkte att jag ska försöka tvinga Joel till att testa anstiksmask :)


                                    

Jag köpte även en svart genomskinlig blus som jag har letat efter ganska länga nu så är riktigt glad att jag äntligen fick tag på den men hittade tyvärr ingen bild och orkar inte ta någon heller just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: