jennyfathers

Middag på stan.

Kategori: Vardagslivet

Idag blev det en god middag på stan med tjejerna :)
Hade bokat bord på Jensens och det var faktiskt första gången jag åt där men absolut inte sista.

                                                      
Det var jätte gott men fan va mätt man blev för vi beställde både förrätt, varmrätt och efterrätt :)
Och som vanligt när jag hade ätit klart så började jag typ pilla och leka lite med maten som små barn brukar göra och som jag inte lyckats växa ifrån än haha! jaja det slutade iallafall med att jag hade choklad klet över hela mig typ.
Fattar inte hur jag lyckas för först fick jag en liten fläck och då torkade jag händerna och så men ändå lyckades jag få en till fläck och sen en till och efter det ännu en till och det bara fortsatte, galet haha!
Fattar liksom inte vart allt kom ifrån men vi bara skrattade.

Tvättade av tröjan nu när jag kom hem och alla fläckar gick bort som tur var men gud va grisig jag kände mig med massa mat på kläderna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: