jennyfathers

Regn, Regn och massa mera regn!

Kategori: Vardagslivet

Idag har jag faktiskt premiär för att ha på mig leggings, minns inte senast jag använde några för jag tycker inte det är så fin att ha på sig på sommaren men små sommar skor och så.
Därför använder jag det mest bara under det mörka halvåret.
Så nu när hösten är här och man tar på sig stövlar och boots så tycker jag det är rätt fint faktiskt att bara ha en par enkla vanliga leggings till typ en oversize tröja och ett par riktigt snygga boots.
Enkelt är ibland det absolut snyggaste men det är ju såklart detaljerna som gör det för man ska ju inte se ut som en slappis.

Så idag blir det leggings och en kofta och till det ska jag ha på mig mina nya gummistövlar/boots som jag beställde för någon vecka sen.


         


Är inte helt nöjd med skorna + att dom är lite för stora men idag behövs dom ju och jag pallar inte att skicka tillbaka dom och så så jag tänkte det är lika bra att behålla dom, dom är ju ändå redan betalda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: