jennyfathers

Sömnproblem!!

Kategori: Vardagslivet

Åh vilken jobbig start på min lediga dag.
Vill ju ha sovmorgon så man vaknar pigg och glad men jag kan inte sova.
Har varit vaken sen Joel åkte hemmifrån typ vid 5:50 eller nåt och inte kunnat somna om.

Drömmar bara massa konstiga och hemska drömmar hela tiden så tycker det är jobbigt att gå och lägga mig för jag vet ju vad som väntar.
Jag hatar att drömma sånt här för även fast jag vet att det bara är en dröm så får det mig att må väldigt dåligt.

Så nu tänkkte jag att jag skulle vara vaken istället eftersom jag inte vågar somna om men vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Kanske göra om lite här på bloggen, men hur?
Tycker det är så svårt för jag vill ha den enkel + att jag inte är såå duktig på sånt här.
Kanske bara ändra lite färger eller nåt för jag har ju haft samma ett bra tag nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: