jennyfathers

Stressad!

Kategori: Mina naglar

Jag är ledig idag men ändå så känner jag mig stressad av någon anledning, inte för att jag har något speciellt att göra idag men både igår och idag har jag känt att det är något jag glömt men jag kommer inte på vad det är...
 
Nu har jag jobbat över 1 vecka sen semestern och det har gått bra och nästa vecka ska jag börja plugga lite smått, en kurs bara så om någon har R2000 redovisning och beskattnings böckerna så säg gärna till, jag vill köpa!!!
 
Nu ska jag strax hoppa in i duschen och testa Revlons färgbomb jag köpt och se om det blir någon skillnad, har även testat ett av de nya nagellacken jag köpte på Gina tricot och här är resultatet...
 
 
Fruktansvärt fult och passar mig inte alls, i verkligheten är det mer grönt och jag gillar egentligen inte nagellack med pärlemor men pallar inte att ta bort det just nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: