jennyfathers

Marc Jacobs.

Kategori: Shopping / Vill ha!

Jag var och tittade på några Marc Jacobs klockor jag sett på internet men dom var inte alls lika fina i verklgiheten. Varför är det alltid så?

Men nu hittade jag denna fina modell och är typ kär, vill verkligen ha! men även denna har jag bara sett på bild så får hoppas att den är lika fin i verkligheten.



Har länge letat efter en silvrig stilren klockan så om den är fin så blir det den silvriga fast tycker det är så sjukt snyggt med en roseguld färgad klocka också men tyvärr inte min stil...

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hejsan, jättefina klockor, håller med dig!

    Tänkte fråga dig vart du hade vart och kollat på marc klockorna tidigare, för jag har letat lite i Gbg området men inte hittat så många? Mvh Amanda

    2012-02-11 | 11:50:07
  • Jenny säger:

    Hej amanda! Jag var inne på Smycka på Frölunda torg sen för någon dag sedan såg jag även att dom sålde marc jacobs i en klockaffär i stan men kommer inte ihåg va affären hette men den låg mitt emot accessorize vid vallgatan...

    2012-02-16 | 14:56:32
    Bloggadress: http://jennyfathers.blogg.se/

Kommentera inlägget här: