jennyfathers

Sista dagen.

Kategori: Vardagslivet

Idag så är det sista dagen på min ledighet förutom i helgen då och sen nästa vecka kommer jag återgå till ordinarie arbetstider igen.
Det har varit så skönt att vara ledig och känner att jag behövde det men dagarna går för fort...

Igår träffade jag först Anki och åkte runt och försökte hitta en vit stor kruka men det fick bli en vas istället, inte helt nöjd men vit hög kruka verkar inte vara det lättaste att hitta asså.

Senare mötte vi upp Kimsan och Issa vid Adams cafe och köpte med oss sallad hem.
Åkte hem till min pappa för jag skulle rensa lite bland alla kläder jag lämnat kvar och alla fick med sig rätt mycket hem faktiskt så det var skönt att dom tog de istället för att allt skulle slängas.

Idag ska jag kanske träffa Anki igen och senare ikväll ska jag till skolan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: