jennyfathers

Onsdag.

Kategori: Vardagslivet

Idag är jag ledig och jag älskar det men känner mig trött och seg och det är ju inte kul.
Skulle vilja ha massa energi så jag orkar dra iväg och träna, städa och massa sånt.

Vad ska man hitta på idag då?
Först måste jag ringa ett samtal sen skulle jag vilja åka till torget och shoppa men har inte så mycket pengar att shoppa för nu tyvärr för lönen kommer inte förens på fredag.

Ska testa min nya concealer som jag köpte igår sen när jag sminkar mig, det är en sån där 3 in 1 där alla 3 färger täcker olika områden.
            

Den gula ska täcka rött den mörkaste concealern ska täcka blått och den ljusa ska ljusa upp.

Så tänkte att det kunde vara bara att test eftersom jag har mörka ringar under ögonen så ska den mörka concealern vara bra för det och denna är från Viva la diva och kostade 85:-

Egentligen vill jag ha den från Make up store men den kostar närmare 300:- så den köper jag om jag tycker denna verkar bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: