jennyfathers

Helsingborg ♥

Kategori: Vardagslivet

Nu är semestern slut och det är dags att börja jobba, lite segt för nu är det 1 år tills nästa semester...
Jag är iallafall vaken och rätt pigg vilket jag absolut inte trodde jag skulle vara idag.
 
Helgen har varit väldigt mysig och i fredags åkte jag och Sanna till Helsingborg, bästa kvällen på riktigt riktigt länge.
Jag är helt kär i Helsingborg och sen första gången jag var där ville jag flytta och nu vill jag det mer än innan, skulle vilja plugga men finns tyvärr ingen utbildning som lockar mig :(
Hoppas verkligen det dyker upp någon ekonomiutbildning där inom kort...
 
Kom hem till ett regnigt Göteborg i lördags och ingen verkade på humör för att hitta på något skoj och vi som hade planerat att dra ut, trisst!!!
Det blev tapas mys med älsklingen istället och igår blev det först mys med mammi och sen med Kim.
 
 
 

Kommentarer

  • Madeleine - Mamma - Foto - Oslo säger:

    Åh, är lite osäker, jag slänger i lite ca 1 gång/vecka som istället för kur och för att fräscha upp lite på färgen och nu när jag var hemma i 1,5 så märkte jag att det blekts så att man såg utväxten mer än man brukar, så det går nog ur efter några tvättar, speciellt nu som solen ligger på och man kan ju testa att bara ta lite, lite i början, blanda med balsam tex :D

    2012-08-06 | 21:04:35
    Bloggadress: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här: