jennyfathers

Ny vecka, nya tag?

Kategori: Vardagslivet

Jaa så känns det nu, tror detta kommer bli en bra vecka...

Än så länge har den startat bra iallafall...
Jag var hos ortopeden imorse eftersom jag har haft konstant ont i fötterna i över 1 år nu och det var inte hälsporre som jag och även alla andra har trott så det är därför inte inläggen har funkat.
Ska iallafall tillbaka för att prata och fixa nya riktiga inlägg på torsdag och förhoppningsvis få ett slut på detta även om det kommer kosta mig massa pengar...

Det andra som är bra med denna veckan är att jag bara jobbar idag och imorgon sen är jag ledig onsdag-söndag :)

                    
                                                   (Midsommar på Tjörn 2011)

Rätt mycket att göra denna veckan också och det gillar jag, på onsdag ska jag träffa finaste Sanna för shopping i Borås, på torsdag har jag massor att fixa och på fredag är det äntligen midsommar!!!!

Hoppas på en helg med massa fylla och lite bråk men vi får la se hur det går...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: