jennyfathers

Alla hjärtans dag!

Kategori: Vardagslivet

Började dagen med att åka och jobba men ville egentligen bara ligga kvar hemma i sängen för älsklingen är sjuk. Alltid jobbigt att behöva jobba då.
När jag kom hem väntades det överraskning. Möttes av lappar med fina ord och ledtrådar :) fick bästa överraskningen och en jätte mysigt alla hjärtans dag. Jag fick en plånboken som jag verkligen behövde och den har jag tittat på innan så blev jätte glad. Fick även ett par jätte fina trosor också. Han blev väldigt glad för sin present med 💕

Sen åt vi skaldjur och drack vin :)
En väldigt lyckad och mysigt kväll!





Många tycker nog att alla hjärtans dag är löjlig men jag älskar den. Man behöver verkligen inte göra en stor grej av det och självklart tycker jag inte man behöver ge varandra massa presenter. Även om jag blev superglad för mina. Jag hade blivit glad för bara en röd ros också! 
Det handlar ju egentligen bara om att tillbringa dagen men någon man tycker om vare sig det är med pojkvän, familj eller vänner. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: