jennyfathers

Min födelsedag!

Kategori: Vardagslivet

Började med att jag sov jätte dåligt inatt men de gjorde inte så mycket för jag var ändå ledig idag. Skönt!
Julbakade igår, de blev lussebullar igen och Rocky road men hann aldrig med knäck så det gjorde jag idag istället.
Så kom Anki och maxie förbi på födelsedagsfika och jag fick jätte fina blommar 😊


Sen gick vi en sväng till torget men hittade inte direkt något. Handlade sushi istället och blev en blöt promenad hem igen. Vi ångra att vi inte tog bilen kan jag säga haha. 

Sen kom familjen på tårta och även Sanna och Alf 😊
Har fått massa fina presenter bland annat parfym, pengar, presentkort, voluspa ljus och LONDON RESA!!!!
Jag längtar det ska bli så himla kul!
Har varit i London 3 gånger tidigare men denna gången blir det lite längre så vi kommer hinna med massa kul 😊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: