jennyfathers

Livet!

Kategori: Vardagslivet

Det började med att jag skulle kolla tillbaka i bloggen för att se vad jag haft för hårfärger genom åren. Sugen på en förändring. Istället kom jag in på gamla låter och började tänka tillbaka. Detta året är det 7 år sedan jag tog studenten och det känns som ingenting har hänt men ändå så har så himla mycket förändrats. 

Kompis gäng har splittrats, folk har flyttat och många har skaffat familj. Jag är en person som glädjs när det går bra för andra men det är så hemskt att så många ser det som en tävling. Vad är man för vänner då egentligen? Ytligt!

Saker förändras och det vi gör människor också.
Tänk en person som en gång fick en att må så jäkla bra tillslut fick en att må så himla dåligt. Bästa vänner som gick till att bli ens värsta fiender. Vänskap man lovade skulle finnas föralltid försvann så fort någon viktigare dök upp. Hur mycket betydde man för varandra då egentligen? 
Det handlar inte om att ge, ge och ge man vill faktiskt ha något tillbaka också. 

Och jag har kommit fram till att 
Livet har absolut ingen mening om man inte har någon att dela det med!




Kommentarer

  • Anonym säger:

    ❤️❤️❤️❤️ / anki

    2015-05-24 | 08:57:02

Kommentera inlägget här: