jennyfathers

Tisdag!

Kategori: Vardagslivet

Imorgon är det dags att gå tillbaka till jobbet efter 5 dagars ledigt 😔 låg sjuk typ hela helgen och jag som hade längtat så efter att vara ledig. Känns som jag jobbat varje helg de senaste.

Mår bättre nu iallafall men har en hosta som gör så ont. Jag som hade köpt nya träningsbyxor så nu vill jag bli frisk så jag kan träna 😊

Idag har jag varit i stan med kim och Max. Köpte en blus och apple tv. Så ikväll ska Sanna sova här så kan vi se på pretty little liars. Längesen jag kollade på de nu och för läskigt att kolla på själv haha.

Nu håller jag på att testa lite nya kläder jag köpt 😊 och gamla som gömt sig i garderoben sen förra sommaren. Hittade även mitt gamla älskade hårband en fläta i fejkhår och testade en frisyr som är så populär nu och himla enkel att göra. Inte alls min stil men tycker den är så fin på andra. 






Kommentarer

  • kim säger:

    va fin du är!!!

    2015-05-28 | 21:38:38

Kommentera inlägget här: