jennyfathers

Ullared..

Kategori: Vardagslivet

Kom hem från Ullared för en stund sen och de första jag gjorde va att hoppa i badet. Så frusen för det regnade när vi gick till bilen... 

Vi tänkte de va bra att åka dit nu innan julhandel drar igång. Tänkte på en veckodag och innan löning och barnbidrag så kan de ju inte vara så mycket folk. Alltid mycket folk där men idag asså herregud. Ingen kö in eller så men så galet mycket folk där inne och jag tycker synd om dom som planerar att åka dit någon helg eller när lönen kommit. Det var kaos! 
Fick med mig lite bra saker hem 😊 känner att de senaste gångerna jag varit där har jag inte köpt massa skit så de är ju bra men fick inte med mig allt på listan och typ inga julgrejer alls 😔

Men en blomma som kommer vara så fin när du växer sig lång och slår ut 🌸




Nu ska jag laga potatis och purjolökssoppa och små omeletter i muffinsformar 😊

Kommentarer


Kommentera inlägget här: