jennyfathers

KIAN 1 ÅR!!

Kategori: Vardagslivet

Nu har min mini semester börjat och de ska bli så himla skönt att vara ledig många dagar i rad även om jag inte direkt kommer vila upp mig. Kommer ha fullt upp 😊

Sista dagen jobbade jag i torsdags och då fick jag lunch sällskap. Inte varje dag man får se så det va kul.


Igår fyllde älskade Kian 1 år. Han är helt klart den bästa människan på denna jord och ger så mycket glädje och skratt.

Åkte dit och så förberede vi lokalen. 
Blev massa god mat och Kian är nog helt nöjd med sina presenter. Han fick ju faktiskt en bil 😊
Donia hade bakat en jätte fin tårta till honom som matchade hans keps.




Idag är jag trött och legat i sängen tills nu. Bara gått upp för att hämta en kopp kaffe men nu tänkte jag ta ett bad. Sen ikväll blir det tapas 💃💃

Kommentarer


Kommentera inlägget här: