jennyfathers

Renovering!

Kategori: Vardagslivet

Nu är de inte långt kvar.. Imorgon kommer dom och kollar på lägenheten för renoveringen av badrummet. De kommer bullra och skaka eftersom dom ska riva ut allt så vi ska gå igenom vad som behöver tas ner från väggarna och även i köksskåpen så inget åker ner.. Får hoppas att dessa veckor går fort men med tanke på hur fort tiden har gått de senaste så blir de nog inga problem. 

Har ju bokat in London resan nu under renoveringen med så har något att se fran emot. Ska bli så himla kul och nu är det bara en månad kvar ungefär. 
Massa shopping hoppas jag på.

Vill ha en helt ny garderob och massa fina vårnyheter. Kanske ska unna mig en ny väska också ☺️ behöver faktiskt en ny stor handväska. Behöver och behöver har iallafall tröttnat på den jag har nu även om jag tycker den är jätte fin. Sen vill jag nog ha en liten axelremsväska i någon ljus färg till sommaren också. 

Såhär såg shoppingen ut från förra Londonresan.. Får se hur de ser ut efter denna resa, antagligen bara massa barnkläder haha. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: