jennyfathers

Godmorgon!

Kategori: Vardagslivet

Va är det för jäkla påskvädret nu då!? De som som var så soligt och varmt 😔
Får la ta på mig vinterjackan till jobbet idag...

Vaknade självmant vid 7 och idag var ju första dagen på 2 veckor då jag verkligen hade chansen att sova utan att någon arbetare klampar in eller ringer på dörren men jag känner mig ganska pigg och utvilad nu ändå och ska inte jobba så många timmar ändå.

För idag är det mammas födelsedag och ska hem och fira henne sen ❤️
Sen är jag dessutom ledig i 3 dagar så har lite att fixa här hemma.
Det lilla sovrummet till exempel..

Haha KAOS! Det står till och med ett badkar och badrumsskåp där inne med men syns ej på bilden.

En sväng till Ikea och sen kan jag packa upp lådorna som ska in i badrummet och så. Sen blir det att måla och funderade på att fixa ett sminkbord där inne med men inte bestämt mig ännu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: