jennyfathers

Torsdag!

Kategori: Vardagslivet

Kändes helt okej att min arbetsdag var slut redan vid kl 10 på morgonen 😊 sen blev de frukost på stan och vidare hem för att rensa. 

Nu är äntligen alla lådor borta och jag har gått ner med en del till källaren. 
Garderoben kvar och de kommer ta tid. Längesen man tog upp allt och kollade vad man faktiskt hade och sen vika de fint i lådorna igen. Projekt till nästa vecka eller nåt 😊.

Nu sitter jag med beslutsångest. Har kollat på ett par vinglas ett tag med guldkant. Jättefina men har känt att de känts onödigt men idag när jag kollade på dom för femtioelfte gången så varit priset nedsatt just denna veckan. Så de är typ ett tecken på att jag måste köpa dom men har spenderat så mycket pengar de senaste och hatar att ta från sparpengarna.
Har blandande köpt nya skor, rengöring för över 400 och foundation för 400, plattång, tripp till Stockholm, möbel till badrummet, presenter då både Nora och mamma fyllt år denna månaden och säkert massa annat också plus att jag ska till frissan snart och de går säkert på minst 1500 😩 allt kommer liksom samtidigt. Men sen känner jag att man ska unna sig också man lever ju bara en gång och dessutom är det inte långt till skatteåterbäringen 🤑🤑 kan sägs att jag är helt klart nöjd även om jag trodde de skulle vara mer men bästa jag fått hittills. 

Jag har bestämt mig åker och köper dom nu ☺️ ska man passa på att köpa matchande champagneglas? Haha åh!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: