jennyfathers

Grymma dagar!

Kategori: Vardagslivet

Haft två riktigt bra och roliga dagar 😊
Sofie från huvudkontoret skulle till Göteborg och kolla in butikerna som just nu provar ett nytt typ av häng och ville ha med mig på besöken. Blev jätte glad och jag tycker ju sånt är så himla roligt.

Igår började vi dagen med att jag mötte upp henne på centralen sen visade jag vägen till hotellet. Till tåget igen för att åka till kungsmässan och där spenderade vi dagen och hängde om butiken lite. 
Alltid kul med något nytt och jag tror detta kommer bli bra för både personal och kunderna. 
De är svårt med nytt häng och nya regler men man lär sig och butiken blev jätte fin tycker jag. Ett riktigt lyft! 

Idag började vi med en liten koll på kungsport och lite planering så ska dit nästa vecka och börja hänga 😊
Sen ner till nordstan för en snabb koll och vidare till min butik. Vi kollade igen om bestämde för att hänga om och det blev så mycket bättre. Riktigt nöjd! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: